Skip to main content跳到内容

楼宇安全小贴士

【可惜,有啲限期真系唔系一万年】

"曾经我可为我嘅注册小型工程承建商续期,但我冇好好咁去珍惜,到而家我个注册有效期已经过咗,我好后悔⋯⋯如果要我为个注册有效期加上一个期限,我希望系~一万年⋯⋯(音乐起)
嗱嗱嗱,注册小型工程承建商嘅注册有效期系一万年就无咩可能,但大家可以喺届满前嘅四个月至二十八日内向屋宇署提出注册续期申请,如果过咗期后仍然进行小型工程,即属犯罪,最近就有一名小型工程承建商因为咁被定罪及罚款两万七千元!
知多啲∶https://www.bd.gov.hk/en/whats-new/press-releases/2022/0629-registered-minor-works-contractor-fined-for-carrying-out-minor-works-after-expiry-of-registration.html                                  #标丁 喺度提提各位注册小型工程承建商唔好等、唔好拖~Check吓喺有关注册嘅有效期几时届满,记得提前续期呀。


想揾合资格专业人士或注册承建商,可浏览屋宇署网页https://www.bd.gov.hk/en/index.html嘅注册名单。
有关「小型工程监管制度」:
https://www.bd.gov.hk/en/building-works/minor-works/index.html
想申请贷款或资助进行维修,可浏览:
https://www.bd.gov.hk/en/safety-inspection/financial-assistance/index.html
如果业主对有关命令有任何疑问,可致电信件上嘅电话号码与屋宇署人员联络,或浏览屋宇署网页https://www.bd.gov.hk/en/index.html 。

分享:

返回页首