Skip to main content跳到内容

楼宇安全小贴士

【标丁。ESH。齐减碳】

大嘥鬼 Big Waster你口中嘅「代号#ESH」,即系「电子资料呈交及处理系统」,等我哋可以网上呈交图则同文件,唔需要再印咁多嘢,我枱头部打印机都冇乜用,系时候拎去回收孝敬悭BB!
讲返正题,ESH让业界人士毋须亲身将纸本文件交到屋宇署,节省用纸📄,亦减省咗呈交过程中产生嘅碳排放,真系悭纸又减碳,大嘥鬼都赞!
业界亦可以经ESH提交BIM档案,使用BIM有助计算出建筑项目所需要使用嘅材料及喺虚拟环境中模拟建筑物设计同周围环境,从而发现并解决喺施工过程中有可能出现嘅问题,减少浪费建筑材料,响应阿鬼你成日讲嘅「减碳4大策略」之一嘅「绿色建筑」!
所以,好多人都以为我只系识楼宇安全,其实我都识减碳㗎,不如我哋多啲沟埋环保同楼宇安全一齐做, 有冇得谂先?
电子资料呈交及处理系统∶https://www.bd.gov.hk/en/resources/online-tools/electronic-submission-hub/index.html

分享:

返回页首