Skip to main content跳到内容

楼宇安全小贴士

【等等 展开小型工程唔驶急】

唔少人都会问 #标丁, 如果要进行第I/II级别小型工程,填写工程展开通知书时,工程展开日期填边日先啱?几时先可以展开小型工程?
根据「小型工程监管制度」,第I/II级别小型工程要喺工程展开前不少于7日呈交小型工程展开通知书(MW01/MW03)及其他相关文件。
有部份人唔太明白呢7日系点计,其实呢7日嘅第一日系指屋宇署办公时间内处理所呈交表格嘅第一个工作日,而工程展开嘅最早日期就会系第八日。举个例,如果你成功喺5月10日于屋宇署收件处呈交小型工程展开通知书,该工程最早可于5月17日展开!所以如果你以邮寄方式 呈交小型工程文件,记得预留返足够嘅邮件派递时间喇!
仲有,如就小型工程重新呈交新嘅表格及相关文件,请于新嘅表格内"早前相关的小型工程呈交编号"一栏填上小型工程呈交编号,以便跟进。

分享:

返回页首